شال لمه پلیسه که مهاجم بارسلونا به شاهزاده اسپانیا هدیه داد

اگرچه مدل های شال لمه پلیسه از نظر فرم هندسی اکثراً مستطیل هستند، اما رنگ های زیادی از مات تا رنگ های زنده و روسری ها در طرح ها و اندازه های مختلف برای تکمیل این ترکیب وجود دارد.
در بین الگوها، طرح های شیک با طرح گل و پلنگ به چشم می خورد.
این تنوع در روسری ها زمینه انتخاب را هنگام رفتن به مدرسه یا محل کار، شرکت در مراسمی مانند عروسی یا جلسه در مناسبت های خاص یا با گزینه های زیادی در زندگی روزمره بسیار گسترش می دهد.
در عین حال، این طیف گسترده گزینه ها، ایجاد بسیاری از سبک های مختلف را از نظر بستن و استفاده از روسری تسهیل کرده است.
در نتیجه روسری گاهی فقط برای پوشاندن قسمتی از بالای سر و گاهی برای پوشاندن تمام قسمت بالای سر استفاده می شود.

شال لمه پلیسه
با پیشرفت این بخش، مدل های روسری که برای تمام فصول مناسب هستند و به راحتی قابل استفاده هستند و بر ظرافت می افزایند روز به روز در حال افزایش است.
اگرچه در ابتدا تفاوت هایی بین شال و روسری از نظر محل استفاده، طرح و شکل وجود داشت، اما امروزه تفاوت در قسمت های استفاده به شدت محو شده و به دو اکسسوری تبدیل شده اند که تقریباً به جای یکدیگر استفاده می شوند.
اما با وجود این، هنوز می توان در مورد دو تفاوت اساسی صحبت کرد.
روسری که به روسری نیز معروف است، هوای سنگینی دارد که از همان روز اول پیدایش به دلیل محل استفاده و نحوه بستن آن پذیرفته شده است.
علاوه بر این، شال اغلب به صورت ترکیبی ترجیح داده می شود، زیرا ظاهری اسپرت می بخشد و فرصت اتصال بسیار گسترده تری را ارائه می دهد.
البته، وزن و ظرافت اسپرت هر دو روسری و شال می تواند در نتیجه مراسمی که پوشنده در آن شرکت می کند یا ترجیحات روز، ظرافت بیشتر و چشمگیری را به ظرافت اضافه کند.
از این حیث می توان گفت شال و روسری نه تنها اکسسوری هایی هستند که به جای یکدیگر قابل استفاده هستند، بلکه به عنوان دو کلید عمل می کنند که درهای فضای غنی از ظرافت را به روی کاربران خود می گشایند.