چاقو گوزن نشان خواجه ی خائن در باغچه کاخ گلستان کشف شد

تقریباً از 600 سال قبل از میلاد، چاقو گوزن نشان به عنوان یکی از اصلی‌ترین ابزارهای بشر باقی مانده‌اند و دلیلی هم کم نبوده است.

چیزهای کمی به اندازه چاقوهای تاشو جیبی مفید و همه کاره هستند، و اینها تنها برخی از کاربردهای متعدد برای حمل روزمره شما (EDC) هستند.

به عنوان مکانی که معمولاً مقدار زیادی از وقت خود را در آن می گذرانید، خانه جایی است که یک چاقوی جیبی اغلب می تواند مفید باشد.

در اینجا چند چیز وجود دارد که می توانید از یک چاقوی تاشو در اطراف خانه استفاده کنید.

باز کردن بسته ها
احساس رضایت کمی به اندازه احساس یک چاقوی جیبی از طریق نوار روی بسته برای سفارش آنلاین اخیر شما وجود دارد.

بعد از اینکه بسته خود را باز کردید، چاقو برای شکستن جعبه قبل از بازیافت نیز مفید خواهد بود.

باز کردن نامه
باز کردن پاکت نامه یکی از رایج ترین کاربردهای چاقو است.

چاقو گوزن نشان

اگر به انگشتان خود اعتماد ندارید که نامه را پاره نکنند، و نامه بازکنی در دست ندارید، یک چاقوی تاشو می تواند ابزار مناسبی برای باز کردن نامه شما باشد.

باز کردن یک بطری
اگر پیچ چوب پنبه‌باز یا بطری بازکن در دست ندارید، می‌توانید از یک چاقوی جیبی برای جایگزینی آن‌ها استفاده کنید.

تا زمانی که مراقب باشید، می توانید از چاقوی خود برای باز کردن یک بطری آبجو با فشار دادن تیغه روی قسمت زیرین آن استفاده کنید.

در حالی که ممکن است جایگزینی ایده آل برای پیچ چوب پنبه نباشد، یک چاقوی تاشو با نوک تیز می تواند یک بطری شراب را باز کند.

فقط به آرامی تیغه را به عمق چوب پنبه بچرخانید و هنگامی که به اندازه کافی عمیق شد، به آرامی چوب پنبه را بچرخانید تا بتوانید آن را بیرون بکشید.

اگر به تازگی ناخن های خود را کوتاه کرده اید و در بیرون کشیدن تعدادی باتری سفت از ریموت خود مشکل دارید، می توانید با احتیاط از یک چاقوی جیبی برای بیرون آوردن آنها استفاده کنید.

برداشتن منگنه ها
اگر نیاز به بیرون کشیدن چند منگنه دارید، می توانید از چاقوی جیبی خود برای خم کردن انتهای منگنه استفاده کنید و آن را بردارید.