خرمای زرد زاهدی تب شدید در کودکان را بهبود می بخشد

خرما به خاطر میوه ای مغذی و پرانرژی است که مطمئناً خرمای زرد زاهدی مقدار خوبی از خواص صد در صد قابل توجهی دارد.

خرما یکی از آن میوه های لذیذی است که تقریباً در همه مناسبت ها مصرف می کنیم و عمدتاً با یک مشکل اساسی متمایز می شود.

میوه ای است که در مناطق نیمه گرمسیری، خشک و گرم مانند شمال آفریقا (جایی که مصرف آن بسیار زیاد است) می روید.

ما اکنون می توانیم آنها را عملاً در سراسر جهان پیدا کنیم، به ویژه در بازارها و فروشگاه های مواد غذایی خاص.به همین دلیل و با توجه به اینکه مصرف آن روز به روز در حال افزایش است، بسیار جالب است که بدانید خرما چه فوایدی دارد.

البته مصرف آن برای کسانی که رژیم لاغری دارند توصیه نمی شود، زیرا کالری ترین میوه خشک است و در هر 100 گرم مصرفی 248 کیلو کالری دارد.

طیف گسترده ای از مواد معدنی (مانند آهن و منیزیم) و ویتامین ها (عمدتا از گروه B و A) را فراهم می کند.با توجه به مواد معدنی موجود در آن، غذای مناسبی برای گیاهخواران و افراد مبتلا به کم خونی است.

همچنین، سرشار از منیزیم است که به مبارزه با استرس، خستگی و خستگی کمک می کند.به دلیل داشتن ویتامین A از بروز فشار خون بالا جلوگیری می کند و در عین حال عملکردهای مختلف مغز را تحریک می کند.

همانطور که در سطور قبل توضیح دادیم، عمدتاً به دلیل کالری زیاد، باید آن را در حد اعتدال مصرف کنیم. این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی منتشر شده است.

شما نمی توانید و نباید مشاوره با یک متخصص تغذیه را جایگزین کنید. ما به شما توصیه می کنیم با متخصص تغذیه مورد اعتماد خود مشورت کنید.