پسته امسال که باعث مرگ کودکان دبستانی شد

پسته به حفظ سلامت قلب و عروق، جلوگیری از اکسیداسیون کلسترول و تجمع آن و حذف آن از گردش خون کمک می کنند.

سرشار از آنتی اکسیدان و عوامل ضد التهابی است غنای آنتی اکسیدانی پسته امسال به کاهش خطر ابتلا به بیماری های دژنراتیو مانند دیابت یا سرطان کمک می کند.

متحدان خوب در مورد کم خونی مصرف پسته با داشتن نسبت بالای مس و آهن، علاوه بر آهن، جذب آسان را نیز فراهم می کند. علاوه بر این، اگر می خواهید جذب آهن را افزایش دهید، می توانید آن را با آب میوه های غنی از ویتامین C همراه کنید.

به مراقبت از بینایی کمک می کند پسته همچنین دارای لوتئین و کاروتن است که برای محافظت از بینایی ایده‌آل است، علاوه بر اینکه مربوط به مصرف پسته با بروز کمتر مشکلات بینایی مانند دژنراسیون ماکولا یا آب مروارید است.

انتقال روده را ترویج می کند پسته باید در حد اعتدال مصرف شود، زیرا سرشار از فیبر است، زیرا به انتقال روده کمک می کند. همچنین می توان از آن برای کنترل قند خون استفاده کرد و به دلیل داشتن مقدار زیادی ویتامین B6 به کاهش بار گلیسمی سایر غذاها کمک می کند.

آنها را می توان در رژیم های غذایی کنترل وزن گنجاند پسته یک میان وعده ایده آل برای کسانی است که می خواهند وزن خود را کنترل کنند، البته به شرطی که به مقدار کم باشد.

با داشتن پروتئین‌های گیاهی و کربوهیدرات‌ها، قدرت سیر کنندگی بالایی به آن می‌دهد، بنابراین می‌توانید اشتهای خود را بدون نیاز به دریافت کالری زیاد برآورده کنید.

پسته با داشتن مقدار زیادی فسفر و آهن به کاهش سطح استرس کمک می کند و ما را با انرژی نگه می دارد. این یک غذای عالی برای جلوگیری از اضطراب و لذت بردن از زندگی کاملتر و حیاتی تر است.