پیدا شدن یک دست قطع شده در یخچال صنعتی اتاقی در شهر تهران

یخچال های صنعتی از پانل های برودتی ساخته شده اند که آنها را به مراکز عایق دما تبدیل می کند، اینها می توانند در دماهای بین 12 تا 15- درجه سانتیگراد کار کنند.

به همین دلیل، یخچال صنعتی اتاقی برای انجماد گوشت، مرغ و ماهی، و همچنین برای فرآوری بستنی، میوه، کنسرو و سایر مواد غذایی ایده آل هستند.

می توان از آن در صنایع دیگر مانند داروسازی، کشت و صنعت، حمل و نقل و صادرات گل استفاده کرد.

یخچال های صنعتی عناصری با درجه عایق حرارتی بالا هستند، اینها مقاومت زیادی در برابر دماهای پایین دارند و از موادی ساخته شده اند که کاملاً عایق هستند.

یخچال های تجاری می توانند عمودی یا افقی باشند، دارای در شیشه ای یا پانل عایق باشند، محتوا تعیین کننده نوع یخچال مورد استفاده است.

آنها معمولا در سوپرمارکت ها، آشپزخانه های صنعتی، شرکت ها یا کارخانه های مواد غذایی، داروسازی و صنایع بزرگ استفاده می شوند.

اینها بخشی از تهویه مطبوع صنعتی هستند و در برخی مواقع به اتاق‌های سرد یا راهروهای انجماد متصل می‌شوند تا انباری کامل را با محصولات در شرایط مناسب حفظ کنند.

سیستم های صنعتی ساخته شده از پانل های عایق وجود دارد، گاهی اوقات آنها می توانند افقی یا عمودی باشند و دارای یک درب عایق از همان مواد یا شیشه حرارتی باشند.

برخی از انواع یخچال صنعتی که ما می توانیم در ساخت FreeO به شما کمک کنیم عبارتند از: اتاقک صنعتی عمودی، یخچال سلف سرویس با 2 در یا بیشتر، فریزرها و غرفه داران.

یخچال های صنعتی مانند یخچال های خانگی با حفظ محیط های سرد کنترل شده مشخص می شوند، برای تحقق این امر، تجهیزات و مواد مختلف باید یکپارچه شوند.

اگرچه یک موتور کمپرسور خوب کار سرد را برای مدت طولانی مناسب می کند، اما عایق کامل کنترل برند و دمای یخچال صنعتی را حفظ می کند.